Despre cum mi-am invins incapatanarea

Am fost indrumata sa-mi fac blog. Altfel nu-l faceam. De ce? Pentru ca viata trece repede, timpul nu mai are rabdare cu noi. Ochii ne dor si nu-i putem tine concentrati ore intregi pe monitor. Ma numar printre persoanele care NU citesc carti online, nici articole foarte lungi, pentru ca le consider obositoare. Sunt adepta scrisului pe hartie. Nimic nu va putea inlocui vreodata mirosul cartilor, bucuria de a gasi o poezioara scrisa demult, in adolescenta, pe un caiet patat sau pe o bucatica de hartie rupta cine stie de unde. Recunosc, am astfel de hartii. Am vrut sa scap de ele, editand continutul pe calculator, dar imi sunt asa de dragi. Ele insele sunt o amintire: iata ce frumos scriam atunci, iata ce insemnari am facut pe marginea textului!

Acesta a fost doar unul din motivele pentru care am declarat sus si tare ca nu-mi fac blog. Si acum sa va spun un alt motiv. Sa nu radeti! Cand imi vine mie vre-o idee, o plasez prin „ograda” altora. Pentru ca e mica si nu ocupa mult. :)) De obicei e curioasa sau malitioasa, dar oamenii ma tolereaza ca stiu ei ca n-am intentii rele. 😀

Bun! Cam atat deocamdata, ca e 3.00 noaptea si mi-au adormit ideile. 🙂 Va rog sa-mi iertati eventualele incoerente. Cum va spuneam, ora e de vina! Revin cu ceva mai frumos data viitoare. Cu bine. Incepem cu muzica:

4 comentarii

  1. Am impresia că eşti cam pe la început. Ţi-aş da un sfat: să scrii NUMAi când ai chef, NUMAI ce ai chef şi NUMAI cum ai chef.
    Revin să verific!
    Succes!

  2. Heiiii! Deşteptarea!!! E 6 iulie!

    • Am incercat sa postez niste poze din excursia recenta, dar… cum nu m-am priceput, le-am lasat balta. Astept sa ma invete si pe mine cineva sa ma descurc prin blog. Sau sa am rabdarea necesara sa invat singura. 🙂

  3. Spor la scris!…
    Blogul fiind de fapt ideea unui „jurnal online”, ţine minte că în primul rând contează ce scrii tu, nu ce citesc alţii din ce ai scris tu 🙂

Lasă un răspuns

