Pe limba câinilor…

Persoanele cărora nu le plac câinii sunt rugate să nu citească acest post!

Azi m-am dus la o prietenă pentru a începe un anume lucru manual (nu ăla pe care l-au făcut alţii 😀). Prietena mea are un bichon havanesse foarte frumos, mic, neştiutor şi (încă) nedresat, cu care, ca o mare iubitoare de animale ce sunt, m-am jucat o vreme. Ca urmare a hârjonelii noastre, cu tot ce presupune asta, anume: luat în braţe, scarpinat, mângâiat, m-am ales într-un moment de neatenţie cu o umedă limbă de câine exact pe… buze. La faza asta eu ma şterg rapid, prietena mea izbucneşte în râs şi câinele ramâne cu o mutră în genul: „Ce-am făcut??”.
Nu sunt obişnuită cu astfel de manifestări câineşti, dar silă nu mi-a fost. Câinii au mai puţine bacterii în gură decât omul. Pe lângă asta, patrupedul tocmai fusese vaccinat şi deparazitat.

3 comentarii

  1. Este primul lucru pe care l-a invatat Ulise: abia daca isi permite sa-mi linga mana cand crede ca toate celelalte exprimari (dat, din coada, topait, latrat, …) nu ar fi suficiente pentru a-si exprima gratitutdinea.
    Nu este vorba decat de pastrarea de catre fiecare a locului propriu.
    Aveam o prietena, singura, a carei pisica dormea, de regula, pe plapuma prietenei. Dupa cateva vizite de-ale mele, care se traduceau pentru biata pisica cu datul afara din camera, cand am sosit, prietena a sarit sa ma pupe, in timp ce pisica mi-a spus un dragalas si foarte sincer: ccihhhhhhhhhhh!

  2. Unii caini sunt foarte pupaciosi. DIn cei 6 ai mei, doar teckelii ne surprind (sau nu) cu astfel de gesturi. Femela, Lucy, este indragostita de sotul meu, iar cand o apuca efuziunile sentimentale, pur si simplu trece la „atac” si oricat ar incerca el sa se fereasca din calea botului&limbutei, Lucy se vara ca un sarpe si tot ajunge la tinta. Asa isi exprima ea iubirea. Pe noi nu ne deranjeaza, chiar daca incercam sa ne ferim buzele din calea limbutei lor, si nu totdeauna reusim.
    Altii, care pastreaza un caine doar pt a-i ajuta sa se simta ei superiori, desi nu recunosc ca fara ei ar fi doar un suflet singur, un astfel de gest li se pare incalcarea limitelor trasate de …, nu stiu cine isi imagineaza ei ca ar fi impus astfel de limite. Cel mult sa le linga mana, atat are voie o fiinta inferiora omului. Oricum si asta e un act caritabil oferit cuiva atat de inferior omului.

  3. Nu ştiu de ce simt nevoia să scriu o aiureală: „Brânduşa, nu fi javră”! Dacă aş fi scris „câine”, l-aş fi jignit pe Ulise!
    Nu este nici o problemă dacă-ţi place să fi linsă pe gură de un animal. Doar că este „câinesc” să-ţi obligi vecinii să-ţi suporte lătrăturile!

Lasă un răspuns

