A plecat un sufleţel

Sâmbătă s-a întâmplat o tragedie. Mi-a murit Hamster al II-lea. Era un mascul mare, frumos şi cuminte. L-am cumparat matur. Nu am ştiut ce vârstă avea, poate fusese prea bătrân. La mine a trăit un an. Poate că nu e chiar puţin, având în vedere ca aceste fiinţe trăiesc în medie doi ani, dar… nu mă aşteptam să dispară aşa de repede. Primul meu hamster chinezesc, Jerry, a trăit doi ani şi două luni.
Iubesc foarte mult animalele, dar din diverse motive, îmi permit să le ţin doar pe cele mici. Marţi, la îndemnul unei bune prietene am mers să văd ce mai e pe la pet-shop-uri şi să aleg un viitor pet, din cei mici: hamsteri sau porcuşor de Guineea. La unul dintre magazine era un porcuşor. Mic, negru cu alb, şi foarte fricos, fugea când voiam să-l ating. Am zis să mergem şi la celălalt, pentru că mi-era greu să mă decid să-l cumpăr, din lipsă de spaţiu pentru cuşcă. Dincolo erau într-un acvariu nişte pui de hamster, mici cât un degetel. Bineînţeles că nu le-am putut rezista piticilor acelora chinezeşti, şi am achiziţionat doi, în ciuda tuturor protestelor celor apropiaţi mie. M-am ales cu două mogâldeţe, o fetiţă şi un băieţel, deosebit de frumoşi şi de activi. Îi iubesc mult şi le doresc o viaţă lungă şi (de ce nu?) urmaşi, dar nimeni şi nimic nu va putea înlocui primele două animăluţe de care am avut grijă, de când locuiesc numai la bloc.

Le voi face în curând poze puiuţilor. Deocamdată nu vreau să-i mai deranjez, sunt şi aşa destul de speriaţi. Îi cheamă Zuzu, respectiv Rozi.

2 comentarii

  1. Nu stiu daca as putea sa tin niste animalute ce au o viata atat de scurta. Te doare cand le vezi murind, chiar daca nu au stat mult in preajma ta si nu ti-au vorbit din priviri ca suratele lor mai evoluate.
    Astept pozele.
    Si cand te gandesti ca in unele tari asiatice se servesc pe post de mancare de sarbatoare, deasuora cartofilor prajiti, intinsi in toata spelndoarea lor. Am vazut chestia asta pe Discovery, iar tipa ce facea reportajul s-a strambat rau cand s-a uitat spre farfuria ce tocmai i se pusese in fata. Apoi, printr-un gest finut, a impins-o la o parte. Totul tine de educatie, cultura, etc. Tot nu stiu daca as putea manca gandaci, scorpioni sau tarantule pe bat. Prefer pestele.

  2. De-aia-i bine să-ţi iei un câine!

Lasă un răspuns

