Am câștigaaat!

Niciodata nu m-am considerat o persoană norocoasă. Nu am câștigat în viața mea la loto, bingo sau altele de genul ăsta. În schimb, am vânat întotdeauna micile premii de la posturile de radio. Când aveam 14 ani ascultam Radio Transilvania și câștigam reviste Pop-Corn la concursuri gen „ghicește melodia”. La un 8 Martie am câștigat chiar și un tort+șampanie. Acum vreo trei ani am participat pentru prima dată la concursul emisiunii „Omul cu chitara” de pe Radio România Actualități și răspunsul prin e-mail la o întrebare mi-a adus un CD cu Victor Socaciu. Atunci i-am mulțumit în gând maestrului Florian Pittiș, de la care am învățat muzica bună.
Ei bine, astăzi ascultam postul meu preferat Radio3net, emisiunea “Sala de repetiții”. S-a întâmplat un concurs ad-hoc pentru un CD cu trupa Cri Gri și un tricou cu sigla radioului. M-am gândit să-mi încerc și eu norocul, poate fac rost de acel tricou pe care mi-l doresc cu ardoare de ani de zile. La final, Ștefan Mardale, solistul trupei, a ales ascultătorul care a pus cea mai interesantă întrebare și… eram eu. M-am bucurat tare, tare mult. Abia aștept să-mi sosească tricoul și CD-ul și promit să fac multă reclamă radioului. :D.

Se zice că un om se tot ruga la Dumnezeu: „Dă, Doamne, să câștig la Loto!”. La un moment dat se aude o voce din cer : „Da joacă și tu, măcar o dată!”

Lasă un răspuns

