STP

Azi am fost și eu cu mult trâmbițatul STP. Ce să spun… Seamănă mult cu relativ noile autobuze ale RATL-ului, au în plus doar aerul condiționat și afișarea electronică a liniei. M-am tot uitat după panoul unde cică s-ar afișa stația, dar nici urmă de el. Poate există doar in autobuzele mai mari, eu nimerind pe unul mic. Doamna de la ghișeu era foarte confuză când o întrebau oamenii dacă e gratuit sau nu azi transportul, dar ea vindea bilete.
Pe când mă bucuram că mă deplasez într-un mijloc de transport în comun curat și liniștit, s-a urcat un cocalar cu telefonul lui scump, cadou de la mă-sa, ori tac-su, și s-a apucat să polueze sonor cu o manea scremută. Am vrut să zic să încerce s-o scoată, dacă-l trece asa de rău, sau s-o bage cu telefon cu tot, dar erau oameni în vârstă prin preajmă și eram și cu maică-mea, așa că nu dădea bine.
Una peste alta, STP e frumos, dar deseori poluat de (cu) ciori și găinațurile acestora.

Un comentariu

  1. autobuzele se schimba, dar odata cu ele , din pacate, mentalitatea oamenilor nu

Lasă un răspuns

