Pentru prieteni…

Dragii mei, mi-am deschis blogul pe 30 mai 2009, zicand ca am si eu de spus ceva cu glas tare pe net. Doar toti fac asta, nu? Am sperat ca voi scrie des si cu miez, dar ori viata nu mi-a oferit destule prilejuri, ori n-am fost eu destul de indemnatica la a-i lua pulsul si a-l transpune aici. Nu prea mi-a iesit cine stie ce pana acum, recunosc.
Odata cu lansarea acestui blog am inceput sa promovez siturile unor oameni care ma incantau zi de zi cu insemnarile lor. Ii admiram (si o fac in continuare) si speram sa fiu macar jumatate cat ei de buna la scris. Am descoperit si altii intre timp si i-am inclus in blogroll. Ce ma uimeste pe mine e faptul ca atat de putini dintre ei mai sunt la fel de activi ca atunci cand am inceput sa-i citesc.
Alex andra, cea mai tanara dintre ei, n-a mai scris din 15 iulie, de cand incerca sa dea un telefon la UBB. Sigur invatatul pentru Bac a tinut-o departe de PC. Sa speram ca inevitabila-i plecare la Cluj (?) nu o va determina sa nu mai scrie.
Pe Bendeac il citeam cu o mare placere. Postarile lui ma amuzau si ma puneau pe ganduri. Acum a decis sa inchida blogul. Motivele le scrie el acolo.
Brandusa scrie foarte rar in ultima vreme. Mi-e dor de intamplarile cu catei si pisici. O fi prea ocupata?
Dan Negru a scris si el ca poate inchide taraba. I-a aparut in presa un articol rastalmacit de pe blog si s-a suparat.
Ema s-a intors in tara. Nu stiu daca mai intentioneaza sa scrie sau nu, dar postarile ei cu siguranta nu vor mai fi ce au fost. Babutele cu viata lor mi se pareau ca din poveste! (mie, ei cu siguranta nu). Fiecare cu toanele si tabieturile ei amuzante sau de-a dreptul enervante. Micile insemnari despre viata lor m-au facut de multe ori sa ma gandesc la bunicii mei si sa multumesc lui Dumnezeu ca au imbatranit cat de cat frumos si au fost feriti de astfel de… „toane”.
Gelu mai scrie. El are treburile lui, cu afacerile, cu politica… A reusit in ultima vreme sa ma unga pe suflet cu articolele despre „bravul Emilut”. Ah, ce bine mi-au cazut! Da, Emilut, asa-ti trebuie! Stii tu de ce! 😉
Huidu n-a mai scris de foarte mult timp. Cred ca e plecat in vacanta.
Loredana… Fiecare postare a ei e un mic diamant. Nu poate scrie ceva urat, poate si pentru ca blogul e inchinat fiicelor ei. Si e pasionata de religie…
Makavelis, dragul si bunul meu datator de zambet si cugetare. :- D Cu el incep navigarea pe net si cu el o termin. Are in medie doua postari pe zi. E din Alba Iulia, orasul in care am facut facultatea si e cu… ceva mai mic decat mine. E si singurul bloger care a avut link-uri la status-ul meu de pe messenger.
Pe Olimpiu nu l-am mai citit in ultima vreme… Are postari lungi, dar dragute, pentru cine are starea necesara si rabdarea de a le parcurge.
Si, in sfarsit, Zamfir. Nu, aici n-o sa-i spun „domnul”, pentru ca in ceea ce priveste bloggerii din lista mea, nu domnesc pe nimeni, da-i respect pe toti. El vine tot timpul cu o scanteie la care nu poti sa nu reactionezi. S-o fi tragand de la filumenie, pasiunea lui? Are posturi dragute, interesante si foarte bine scrise. Pentru mine, ca turdeanca, e o placere deosebita sa citesc despre cine si ce face lucrurile sa mearga (sau nu!) prin oras, fapte si oameni carora presa nu le acorda mare atentie, dar care conteaza. Dincolo de prezantarile bombastice de prin ziarele locale, pot sa vad si o alta fata a intamplarilor. Cea din perspectiva omului simplu.
Gata cu prezentarile, dragi prieteni. Sper ca nu v-am suparat cu descrierile mele. Voi imi faceti viata mai frumoasa. Scrieti in continuare! M-am lenevit si eu in ultima vreme, dar promit ca incerc sa va ajung din urma!

3 comentarii

  1. Chiar mă bucur că nu mă „domneşti”! Mie îmi ajunge să ştiu că-mi citeşti blogurile. În plus, înţelepciunea populară spune: „Să fii domn, e o-ntâmplare; să fii Om, e lucru mare”! Eu mă străduiesc să fiu doar Om. Sper că îmi reuşeşte, măcar, puţintel, uneori, din când în când!

  2. Ema

    Imi place blogul tau. 🙂 Si acest articol.

    • crissmary27

      Ma bucur! Multumesc pentru apreciere! 😉

Lasă un răspuns

