O poziție

Se știe că poziția asta este una prin excelență masculină :

1. când este adoptată de către o femeie în pantaloni, ea nu devine feminină!!
2. când este adoptată de o femeie în fustă, ea devine nerușinată!!
3. când este adoptată de o femeie cam… trecută, în fustă, cu slăninuțe și cu tanga, ea devine penibilă!!

P.S. Acesta este punctul de vedere al unei femei, martor ocular la punctul 3. Sugestiile și reclamațiile din partea barbaților se primesc mai jos, la comentarii.
P.S. 2 Mulțumesc lui Zamfir pentru inspirație și lui morcoveață pentru poză (dacă nu mă ceartă! :-P).

4 comentarii

  1. Din păcate, unele femele nu au capacitatea de a înţelege că cu cât arată mai mult, cu atât devin mai puţin … sexi şi mai mult … animale!
    Mi-au plăcut foarte mult cuvintele unui englez, Mathews (habar n-am cine a fost, dar, aşa era citatul unde l-am găsit):
    Trupul femeii este un templu, nu o tavernă!

  2. Mie mi se pare sexy o femeie in pantaloni care stă în poziţia de mai sus. Rrr!

    Cum să mă supăr? N-am cum.

    • crissmary27

      @Zamfir: Emoționant… 🙂

Lasă un răspuns

