Bob Dylan la București

Mult așteptatul eveniment a avut loc pe 2 iunie, la București. Da, știu, m-am trezit și eu două luni jumate mai târziu să scriu despre el. Merge o scuză? Postul era în format ciornă și am uitat să-l public. Prețul biletului a fost extrem de convenabil. 150 de lei poate da tot prostul să se cultive și el oleacă, gustând muzica adevărată. 250 de lei pot da ăia care știu ce înseamnă muzica lui Dylan, o au în calculatoare și-l mai caută din când în când pe maestru pe YOUTUBE. 350 de lei dau Fanii înrăiți, vedetele și snobii. Așa văd eu publicul participant la un concert de foarte mare importanță. Bineînțeles, muzica lui Dylan este de neprețuit. Sunt oameni care l-au așteptat o viață să vină în România și… nu l-au prins. Este și cazul bietului Motzu.
Concertul a fost comentat intens, dar ce am reținut eu din spusele participanților a fost faptul că Dylan a interacționat foarte puțin cu publicul. Părerea mea e că asta nu contează. Însuși faptul că au avut ocazia să-l vadă, să-l asculte, să cânte alături de acest monstru sacru al muzicii rock, ar trebui să fie, până la urmă, cea mai mare bucurie.

Un comentariu

    Trackback-uri

    1. TOP . Bloguri interesante

    Lasă un răspuns

