Bad joke

Da, cu riscul de a zice Makavelis că iar scriu bloggerii ăștia nimicuri din viața lor de toate zilele, vă povestesc azi o mică întâmplare. Așa cum mi s-a promis, am primit de la cineva o multifuncțională. Dupa cum studiasem eu cazul înainte, soft-urile unității respective nu se potrivesc cu Windows 7, deci chiar mă așteptam să-mi eșueze tentativa de instalare, să dau cu CD-urile de pământ și să-mi pun Windows XP (mai bine decât să-mi cumpăr o multi nouă! :-P). Cu toate astea, am zis că să încerc totuși. Un prieten mi-a sugerat că s-ar putea face niște ajustări, așa că de ce nu m-aș chinui nițel, și-așa am timp din belșug. Și m-am apucat… Am instalat o rundă cu opțiunea custom install, cu toate cele vreo 8 progrămele și progrămașe… Am așteptat cam 20 de minute să termine, și la sfârșit… SURPRIZĂ! Nu funcționează, încercați să instalați din nou. Încerc… că doar n-o fi foc… De data asta, sfântul protector al informaticienilor se hotărăște să nu mă mai chinuie și îmi dă eroare după numai 2 minute. Zic, nu merge și pace. Mai întreb pe cineva ca să fiu sigură și-mi zice omul că ar fi bine să copiez soft-urile pe PC și să le instalez de acolo. Bine, încercăm așa. Dezinstalez tot și o iau de la capăt. Când să ajung la final, se trezește o scumpă de fată din lista mea de messenger să-mi trimită cică „două poze” la care să mă uit eu să-i spun dacă a ieșit bine. Deși mă consideram foarte ocupată în momentul ăla, n-am refuzat-o că mi-e dragă și-i neam cu mine. Ce credeți că erau alea două poze? Un program cretin care-ți oprește calculatorul. Trebuie să recunoaștem că astfel de glumițe sunt extrem de binevenite în momentul în care ești foarte ocupat. E bine să te șicaneze cineva cu ele când tocmai ai scris un document și te pregătești s-l salvezi, când tocmai ai găsit pe net ceva ce te interesa și căutai de mult timp, și, mai ales, când te-ai chinuit două ore să instalezi un program și tocmai ți se pare că ai reușit. Da, copii, jucați-vă cât mai mult cu așa ceva printre adulți. Ei au chef de prostioare, nu sunt chiar atât de ocupați! Până la urmă, ăsta-i riscul de a avea copii în lista de messenger și de a da accept unor fișiere aiurea. E numai și numai vina adulților!
P.S. Ia să văd eu cine mă felicită pentru răbdarea cu care am instalat soft-urile de două ori și cine mă mustră că am acceptat fișiere suspecte din partea vară-mii! 😛
Precizări: Important e că multifuncționala chiar își face treaba până la urmă, în ciuda vorbelor că nu s-ar “pupa” cu Windows 7. Nu sunt expertă în domeniu. Am cunoștințe medii, ca tot omul (normal!?) care are PC de 6 ani de zile. Nu-mi place să cer ajutor pentru orice nimicuri legate de calculatoare.

4 comentarii

  1. Totul e bine dacă se termină cu bine! Trebuie să te felicit?!

    • crissmary27

      Pai nu cunosc multi(-e!) care sa se chinuie singuri, o ora intreaga, sa instaleze o multifunctionala. 🙂

  2. Mai bine scrie despre natură, cristina , sau așa pur filosofico-literar.
    Nu ai folosit nici un acronim. Tu crezi că pe calea tehnologică merge așa ?
    Recomand Imprimantă laser fie și monocromă. Este cu 200 de lei.
    Are tooner cu praf, prin urmare nu are ce să se uște că deja e așa, are memoria RAM mai multă și funcționează la un tiraj mai mare.

    • crissmary27

      Esential era ce mi-a facut fatuca.

Lasă un răspuns

