Cum se fura 50 de bani

Credeam ca n-o sa mai scriu veci pe blog. Ei bine, iata ca intamplarile zilnice ma fac sa nu renunt la acest frumos mod de expunere publica a gandurilor.
Ma duc eu ieri, ca tot omul sarac (sau nu) sa-mi fac cumparaturile la Kaufland. Introduc cei 50 de bani obligatorii la capatul carutului, cumpar ce am de cumparat, si la iesire ma asteapta, dom’le, o ciurda de puradei jegosi un grup de copii draguti care-mi cer care mai de care moneda pe care urma s-o recuperez. Eu, ca de obicei, zgarcita cu cine trebuie, ii refuz. Unul dintre ei, ce credeti ca face? Incepe sa dea tarcoale carutului. Trag cu coada ochiului, nu cumva sa dea atacul la marfa. Nu, nu sunt ei asa parsivi. Il vad ca pune mana acolo, la comoara din capatul cosului. Zic: “I-ai luat!”, la care el: “Nu i-am luat, cum sa-i iau?”. Bun, termin de pus cumparaturile in plase, dupa care dau sa pun carutul la loc. Cand colo, lantucul nici vorba sa intre. Incerc eu de vreo doua ori degeaba, si un nene cam colorat si el plinut de colo face: “Cum sa intre, doamna, daca n-are ban?” Bun, m-am prins!

Concluzie pentru clientii Kaufland: atentie la banut (daca nu vreti sa-l dati!)
Concluzie pentru Kaufland: puneti dreak o paza la intrare, ca doar nu vreti sa ramanem fara cumparaturi si maruntis, nu-i asa? (sau voi fara caruturi:-P)!

3 comentarii

  1. emahategan

    E bine ca ai scris asa ceva.La intoarcere acasa,o sa stiu de ce sa ma feresc.
    Sa ai o zi buna.

    • De multe va trebui sa te feresti. Va trebui sa fii cu ochii in cinci, mai ales ca te vor mirosi imediatrca ai ceva bani!

  2. Culmea e ca au paza, dar acestia stau doar, ciorchine, in interiorul magazinului, urmarind mai mult clientii cinstiti. Multa lume am auzit ca se plangeau de ciurda de afara, insa se pare ca celor de la conducerea Kaufland nu le pasa daca clintii sunt jefuiti, injurati, hartuiti.

Lasă un comentariu